Het vertrek komt nu in zicht!!! - Reisverslag uit Zuidlaren, Nederland van Jan Broersma - WaarBenJij.nu Het vertrek komt nu in zicht!!! - Reisverslag uit Zuidlaren, Nederland van Jan Broersma - WaarBenJij.nu

Het vertrek komt nu in zicht!!!

Door: Jan en Ellen

Blijf op de hoogte en volg Jan

04 Oktober 2014 | Nederland, Zuidlaren

De voorbereiding zit er nu bijna op, en we zijn er nu ook wel aan toe om richting Nieuw Zeeland te vertrekken. De te volgen route is na uitgebreide research door Ellen op hoofdlijnen keurig op papier gezet. De koffers zijn bijna gepakt en na een (hopelijk) goede nachtrust zal het programma er vanaf morgen ongeveer als volgt uitzien. Om 15.00 uur vertrek richting Assen om aldaar om 16.00 uur op de trein te stappen richting Schiphol. Na een overnachting bij van der Valk zal ons vliegtuig om 12.00 vertrekken richting Kuala Lumpur. In Kuala Lumpur zullen we na een tussenstop van 02.40 uur om 08.50 uur vertrekken naar Auckland. De aankomsttijd in Auckland zal 23.45 zijn. Naar alle waarschijnlijkheid zullen we dan bekaf direct naar ons hotel ter plaatse gaan om de volgende dag onze camper op te halen. En dan ......... kan de vakantie pas echt gaan beginnen. Veel mensen hebben ons gevraagd of we ook te volgen zijn. Met een plaatselijke goede internetverbinding moet dat mogelijk zijn. Dat houdt niet in dat jullie dagelijks een reisverslag van ons kunnen gaan lezen, maar af en toe een verslag dat moet gaan lukken als we 7 weken in Nieuw Zeeland zijn. We hebben gevraagd en ongevraagd een mailinglist samengesteld. Mochten we onverhoopt iemand zijn vergeten toe te voegen, dan is er vast wel iemand in de buurt van wie je de link kunt krijgen. Mocht je geen prijs stellen op onze reisverslagen, dan kun je jezelf ook altijd van de mailinglijst laten halen.
Bij deze zeggen wij: Tot ziens, tot over zeven weken. Hopelijk beleven jullie aan deze reisverslagen net zoveel plezier als dat wij hopelijk gaan beleven "iets" verderop over de oceaan.

• 04 Oktober 2014 - 23:38

Carine:

Wij wensen jullie een prettige nachtrust en een goede reis! Geniet van jullie vakantie.
    Geert en Carine

• 05 Oktober 2014 - 08:16

Jaap & Anita:

Een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele (dat zijn er dus 49) fijne vakantie. We gaan de site zeker volgen. We hopen dat jullie een onvergetelijke reis gaan maken en zijn nu al benieuwd naar de verhalen en foto's van de avonturen die jullie nog te wachten staan.
    En je hoeft je bij de kiwi's niet ongerust te maken over ons want wij gaan wel werken.(hahaha)

Jaap&Anita

• 05 Oktober 2014 - 09:33

Mirjam:

Spannend! Wat leuk dat het nu echt gaat beginnen. We wensen jullie een prachtige reis toe en zijn benieuwd jullie ervaringen in dit reisverslag te lezen.Mirjam & Stephan

• 05 Oktober 2014 - 16:58

Arjanne:

ben erg benieuwd naar jullie verslagen. maak er een fantastische belevenis van. ben jaloers!
    groet Arjanne

• 06 Oktober 2014 - 06:55

Gretha:

Dank je wel voor het opnemen, zal de verslagen met plezier lezen en wens jullie een geweldige reis toe. Maak er wat moois van

• 07 Oktober 2014 - 08:04

Paula:

Jan en Ellen heel veel plezier en we zien de verslagen met plezier tegemoet.

Paula & Willem

• 07 Oktober 2014 - 11:47

Jenny:

Hey vakantiegangers.
    Geniet ervan hè en ben benieuwd naar jullie verhalen.
    Gr Jenny